2009. július 18., szombat

Csúnya, nagy vihar


Sziasztok, tegnap még 38, ma alig 18 fok van. Hát ez meg már mi ez? Tegnap délelőtt Koppányékkal voltunk a strandon, délután pedig átmentem a Papához és felavattam az új gumimedencét. Este meg még kipakoltam a Mami sminkkészletét és kifestettem magam. Hogy tetszem?








Ma Apuci elvitt egy bográcsfesztiválra, Mami nem jött, mert pacalpöri volt a menü és Mami még a szagát sem bírja annyira. Én befaltam egy nagy karéj kenyeret a szaftba mártogatva.
Délután, mivel rossz volt az idő táncoltunk Mamival és Apucival a Májkel Dzsekszonra. Fú, annyira élveztem, jó hangosan szólt a zene és pörögtünk-forogtunk, miközben kint zuhogott az eső. Később pedig megint tanultam valamit. Mami megfagyasztott egy Danonino joghurtot és azt nyalogattam el, szép szabályosan. Apuciék mondták, hogy nagyon ügyes vagyok, mert a 15 hónapos gyerekek még csak rágcsálják a fagyit, én pedig nyalakodom szép szabályosan. Na, mindenkinek további jó hétvégét, puszka, Lilike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése