2009. július 5., vasárnap

Csudijó hétvége...

Sziasztok,
ez tényleg egy csudijó hétvége volt. Azért is nem jelentkeztem előbb, mert annyi minden történt. Jöttem-mentem, játszottam, strandoltam és az én drága szüleimet szórakoztattam. Végülis hétvége van, nehogy unatkozzanak...
Szombaton picit Mami szomorú volt, mert a Kittikét meg kellett műteni. Mami azt mondta, hogy Kittikének így már nem lesznek kiscicukái, de jobb lesz így neki, mert elég az a hat cicuka, amit már szült, így is alig találtunk gazdikat nekik.
Még ebéd előtt elmentünk hármasban a Beach Plazába és kipróbáltuk a játszóházat. Na az csúcsszupi volt. Beleültem a golyómedencébe és meg sem moccantam. Csak amikor meguntam jeleztem, hogy ki szeretnék jönni és jó hangos sírásba kezdtem, akkor kivett egy bácsi. De különben jó móka, csak egy idő után moccani sem bírtunk az új haverommal az Áronnal. Mivel ez a golyós játék olyan volt, mint egy kaloda ezt meguntam, ezért más móka után néztem.
Találtam egy komplett játszós konyhapultot, ahol már főzött egy kisfiú, de besegítettem neki a kotyvasztásban, végülis én vagyok a nő.
A játszóház után hazamentünk, ahol segítettem Maminak, Apuval együtt a lecsófőzésben. Én teszteltem a paradicsomokat, hogy elég érettek e a lecsóba. Mit mondjak, ez nehéz és fárasztó munka volt, de megérte, mert nagyon fincsi volt az ebéd.
Délután meg pancsoltunk végig a Balcsiban. Jaj nagyon szupi volt, ki sem jöttem a vízből.
Este pedig visszamentünk vacsi után a partra, mert még nem voltunk álmosak és sétáltunk a parton, meg felültünk Mamival egy körhintára. Papi fényképezett minket, de legjobban az tetszett, hogy nagyokat döccent alattam az Aladin járat.
Vasárnap meg szinte egész nap strandoltunk, úgy mint tegnap. A barátnőm, Liza is ott volt az ő szüleivel. Nagyon jól éreztük magunkat. Vasárnap még volt egy külön bejáratú bébiszitterem. Látjátok? Szívesen megtartanám, csak egy baj van vele....már a Szilvi férje, így sajnos semmi esélyem nála, úgyogy marad nekem az én Koppányom, akivel találkozunk jövő héten a csiribirin, vagy a strandon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése