2009. július 7., kedd

A lovagom autón érkezett

...bizony, ma értem jött a lovagom és ő vitt el a csiribiri tornára. Na, kezdem az elején. Ma nem itthon, Siófokon volt a csiribiri torna, hanem Földváron, de oda ugye autóval kell menni. És Koppány jött értem. Igaz nem ő vezetett, de ez ugye részletkérdés. A lényeg, hogy szépen felöltöztem és úgy vártam, hogy mehessek a a randimra. A koppány is nagyon csinos volt. Csak úgy néztük egymást először, hogy mit is keresünk egy autóban egymás mellett. De hamar megszoktuk, sőt megszerettük a helyzetet.
A csiribiri itt is jó volt. Végül is ugyanazokat a dolgokat csináltuk, mint Siófokon csak itt más gyerekek is voltak. Aztán csiribiri után, még a Mamik elvittek minket üdítőzni. Mi a Koppánnyal nagyon jól elvoltunk. Szétszortuk a fogpiszkálókat és egy fél csomag kekszet és két tölcsért szétmorzsoltunk a teraszon. És egy széken ültünk, mi ketten a Koppánnyal. Igaz én nem bírtam visszatartani és kicsit magam alá rottyintottam, de ez őt nem nagyon zavarta. Fú, mire hazaértünk elfáradtam rendesen és szundiztam egy nagyot. Délután pedig újra értem jött a Koppány és most a strandra fuvarozott le minket. (engem és a Mamit)
Pancsoltunk, homokvárat építettünk és játszottunk egymással. Csibészkedtünk sokat, de nagyon egy hullámhosszon vagyunk.
Egyébként valami nem stimmel a Koppánnyal. Amikor a mamija levette a fürdőnadrágját, hogy megtörölgesse, akkor valami ott nem klappolt, mert neki himbilimbije van, nekem meg ott nincs semmi. Ennek a dolognak még utána kell járnom, mert nem értem, hogy miért másmilyen.....
Olyan hamar eltelt így a délután is. Annyira szeretem a gyerektársaságot, nem is veszem észre, hogy elröpül az idő. Uzsiztunk is és üditőt ittunk. Hoztak a Koppányék finom görögdinnyét, mi pedig ropival készültünk a pancsira.
Ilyen mozgalmas volt a mai napom, remélem holnap is folytatódik. Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése