2009. július 16., csütörtök

újra itt vagyok.........


Na. Én tudom, hogy nem írok minden nap, de nagyon sok dogom van. Tényleg. Állandóan strandolunk Mamival, meg a Koppányékkal, meg az új barátnőmmel a Sárával, szóval nem nagyon érünk rá. Szombaton és vasárnap vendégeink is voltak. Szombaton Apuci munkatársa, aki angol és karattyolt folyton, de semmit nem értettem abból, amit mond, így inkább Ági nagyival ütöttem el az időt, vasárnap meg a Bajzi volt itt a Szilvivel. Együtt is ebédeltünk, aztán csámborogtunk a Balcsi parton és lángost, palacsintát, meg fagyit ettünk felváltva. Hétfőtől pedig minden nap a balcsiban haramiáskodunk, mi hárman, meg a mamik. Nagyon élvezzük a vizet, ki sem lehet bennünket szedni onnan. Amikor meg már megunjuk az uszizást akkor sárból építünk a parton. Tegnap még partizni is voltunk a Koppányéknál, ahol hús sütés és úszómedencében pancsolás volt egyszerre. Ma még a nagypapa is csatlakozott hozzánk a strandra, úgyhogy őt is nyúztuk egy kicsit.
Sára a legnagyobb és a legügyesebb köztünk. Már tudja a színeket és, hogy melyik a bal, meg a jobb lába. Igyekszem én is megtanulni mindent tőle. Amúgy nagyon cuki és látjátok, hogy mi hárman milyen jóban vagyunk....mindíg megosztjuk az uzsonnánkat és a törölközőnket is.....meg a Koppányt.

Ja, és aki kétkedne, hogy én írom e a blogomat, íme a bizonyíték:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése