2011. február 5., szombat

Tavasz 2011

Sziasztok,

ma csudiszép tavaszi napra ébredtünk. Igaz elkaptam valami nyavalyát és picit melegebb voltam, mint szoktam, de azért ez nem szegte a kedvünket és lemerészkedtünk a partra a Mamival, meg az Apuval....ja és a pocaklakó is jött velünk:-) ....áááá, őt mindenhova viszi a Mami!



Először megetettük a hattyúkat, aztán próbálkoztunk a kacsák táplálásával is, de az reménytelen volt, mert a hattyúk mindent felfaltak előlük.
Képzeljétek, a Balcsi parton óriási jégtáblák torlódtak fel. Ezt eddig csak a hírekben láttuk, de most már a saját szemünkkel is megcsodálhattuk.



Aztán este még az Öcsi szobáját bütyköltük. Az ágyát (ágyamat pontosabban) megemeltük a bébi szintre, aztán felcsavarozta Apuci a kis csillagos lámpáját és a fogasát az ajtóra.
Én addig a játékait (játékaimat, amit Öcsinek adtam) átnézegettem és kipróbáltam, hogy jó lesz e neki. De mindent rendben találtam.
Lassan tényleg jöhet az Öcsi, mi tényleg készen állunk rá.
Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése