2011. február 14., hétfő

Egy hét plusz a Valentin nap





Na, Hölgyeim és Uraim,

megmondom mi történt az elmúlt "nem jelentkeztem" héten. Az, hogy megbetegedtem. És az semmi, hogy én lázas voltam, köhögtem és úgy ánblokk nem éreztem jól magam, sikerült a Mamit is megfertőznöm, úgyhogy kórusban köhögtünk, lázat mértünk és sajnáltuk magunkat. Sőt Maminak egy napra még a hangja is elment, úgyhogy bármit is tehettem, nem szólt rám, igaz sok mindent nem is volt kedvem csinálni azon kívül, hogy mesét néztem és nagyokat aludtam.
Azért szegény Mamit sajnáltam, amikor köhögött az egész hasa külön életet élt tőle.
De kérem szépen, rendben vagyunk. Mára visszaállt a rend, bölcsibe mentem, ahol mindjárt igen jól éreztem magam, igaz csak a fél csoport volt jelen, mivel sokan elkaptak különféle nyavalyákat.
Délután még a Tomi bácsi edzésére is elmentünk, ahol az első fél órában nem nagyon volt kedvem szaladgálni, de az utolsó tíz percben úgy belendültem, hogy szaladtam, mint a mérgezett egér, el se lehetett kapdosni. Pedig a Mami próbált a nyomomba érni a nagy hasával, de mindhiába.
Ma leérkezett hozzánk az Ági nagyi. Ő fog hozni-vinni a bölcsibe Laci Papával. Nem tudom, hogy ez pontosan mit is jelent, de van egy sejtésem....szerintem hamarosan lakó érkezik az Öcsi szobájába.

És akkor ne felejtsem el megemlíteni a mai nap eseményét. Merthogy ma van Valentin nap. Jó tudom, ez a szerelmesek napja, de engem elvitt Apuci, hogy közösen vegyünk szerelmi ajándékot a Maminak. Vettünk virágot, csokit és parfümöt is. Igaz csak Apuci érezte, hogy milyen illatot vettünk, mert Maminak és nekem is még eléggé eldugult az orrunk, de hittünk Apucinak, mert szerinte finom virág illatú lett Mami miután befújkáltuk.
Ja, és Apuci mit kapott? Hát annak majd sokan örülnek, mert egy olyan öreg Chivassal lepte meg a Mami, hogy addig el sem tudok számolni. De az biztos sokáig nem lesz felbontatlan az üveg, mert Apu már nagyon melegít a "tejfakasztó" öcsi-bulira.

Ja, és ma volt egy nagyon jó mondásom, Mami percekig nevetett.

-Luluka, mit csináltál ma a bölcsiben? ..és én rávágtam:
-Disznót vágtam.....(neeeeem....fogalmam sincs, csak úgy jött:-))

Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése