2011. február 6., vasárnap

Még mindig tavasz...

...épp ezért ma nagyon nagy dologra szántuk el magunkat a Mamival. Apuci elment focizni (rúgott is nekem egy gólt), mi meg ahelyett, hogy egész nap bent játszottunk volna, kimentünk és kitakarítottuk a téli kosztól a kisautónkat.

Nagyon nagy segítség voltam a Maminak és, mert amíg ő a belsejét mosta és porszívózta (amíg én természetesen befogott fülekkel álldogáltam mellette vagy fél órát, mert nem szeretem a hangját) majd ablakpucolóval és egy egész rolni papírtörlővel a kerekeket fényesítettem. Mami annyira nevetett - bár nem tudom mi volt ilyen mulatságos - az volt a legkoszosabb rész.
A lényeg, hogy csilli-villi lett az autónk, ezért nincs perecevés reggelente a bölcsiig és hazafelé sem. (legalábbis egy ideig)



Egyébként az öcsike érkezése miatt terveztük be ezt a programot, mert öcsikével nem lesz erre sem sok időnk. De ez a munka letudva, hallelujah............délután nagyot aludtunk, mert nagyon kifáradtunk.

Később még átmentem a Laci papához, hogy megmutassam az új pillangó jelmezemet. Merthogy jövő héten farsang lesz a bölcsiben és Mami felhajtott nekem egy pillangó jelmezt, ha már amúgy is az a jelem a csoportban. Szóval átvittem Laci papához a felszerelést, hogy "elődivatbemutatózzam" neki. "Én vagyok a pillangó"- ez most a jelszavam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése