2011. február 7., hétfő

Apuci szülinapja

.........ááááááá csak az előestéje van, de mi akkor is ma ünnepeljük, mert holnap Apuci későn végez és én is részese szeretnék lenni a családi ünneplésnek. Pláne, hogy ajándékot is vettem, plusz tortát is készítettem a Mamival. Ma korábban értem is jött, hogy legyen időnk megcsinálni, mire Apuci hazaér.
A lényeg, hogy túrósat csináltunk és annyi rengeteg gyümölcs van a tetején, hogy állandóan legurultak a tetejéről, miközben egyenként ügyeskedtük rá a bogyókat.
Még nem tudom, hogy Apucinak hogy ízlik, mert még csak most ér haza a meglepetésre, de szerintem nagyot alkottunk a Mamival.


Apu, Isten éltessen sokáig, nagyon szeretlek.

Holnap egyébként nagy napom lesz. Mami elvisz a színházba, ahol megnézzük az Óz a csodák csodáját és jön a Koppány, meg a Sára is. Egész hétvégén egyébként a jutyubon óz-t hallgattunk és nagyon tetszett, remélem holnap is szupi lesz az előadás, persze a szokásos módon mindenről beszámolok.
Puszi, Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése