2011. február 2., szerda

Mala délután

Kedves Barátaim,

köszi a visszajelzéseket és az örömötök kifejezését a "visszatérésemmel" kapcsolatban. Ti is hiányoztatok Nekem, na!
Reggel Mami elvitt a bölcsibe. Robinával és az ő Mamijával értünk együtt oda, de én ma valahogy nem is akartam bemenni, csak a Mami combjába kapaszkodni. Persze, Robina szaladt befelé a csoportba, hogy jó éles legyen a kontraszt köztem és közte. Aztán Márti néni kijött értem és megígérte, hogy szétszedhetem a kb. ezer darabból álló kirakóst...na hát ennyi! Legyen már értelme a mai reggelnek is hurrá!

Délután jött értem a Mami. Hozott perecet és alma iszit és mentünk a Malába a Koppányékkal találkozni. Mióta a Malában kialakítottak egy gyereksarkot, azóta, mi a Koppánnyal a Mamihoz hasonlóan 5 csillagos hellyé avanzsáltuk a Malát. Egész délután játszottunk, aztán miután meguntuk az összes játékot le-fel rohangáltunk az étteremben, ami Mamiéknak annyira már nem tetszett, de mivel mást nem zavart, nem nagyon hallgattunk a játék hevében a Mamijainkra.



Ja, és ma megvettük Apuci szülinapi ajándékát. Hát persze, hogy nem mondom el, hogy mit, hátha Apu is olvassa és oda a meglepetés.
Minden esetre nekem nagyon tetszik, lehet, hogy megtartom magamnak.
Puszi mindenkinek,
Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése