2009. december 3., csütörtök

Mikulás

Sziasztok,

ne aggódj Franci, nem csak te vagy nyűgös, hanem én is. Még lázas is voltam a múlt héten, de mivel más bajom nem volt, azt gondolták Mamiék és a doktor néni, hogy jön az utolsó négy fogam. Szó, mi szó, valami lehet benne, mert nagyon buzerál a számban valami és ez folyton arra késztet, hogy újra harapjak. Ma is megharaptam a bölcsiben a Zorkát, amiért kaptam Mamitól, de olyan jól esett és épp ott volt a közelben. De tudom, nem szabad harapnom és már több mint egy hónapja, nem is köszörültem a fogaimat senkin sem. Holnaptól ígérem újra jó leszek.
Képzeljétek holnap is megyek a bölcsibe, mert Mikulás ünnep lesz. Anikó néni azt mondta, hogy eljön hozzánk a Mikulás és hoz sok ajándékot. Ne fogd vissza magad Miku, nekem hozhatsz sok ajándékot, ha annyira szeretnéd.
Újabb szavakat és a színeket tanulom. A lila megy a legjobban, vajon miért?
Majd megírom milyen volt az ünnepség és, hogy milyen a Mikulás. Tavalyról nem is emlékszem rá.
Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése