2009. december 16., szerda

Esik a hó


Igen, tavaly is láttam havat elvileg és Mami húzgált is a szánkómban, de én nem emlékszem, ezért nekem ez a hó, az az igazi "első hó". Nagyon szép, minden tiszta, szép fehér. Ági nagyinál voltunk, mikor suttyomban éjjel elkezdett fehérleni minden. Már vasárnaptól Ági nagyinál voltunk, de ma hazajöttünk. Az út tovább tartott, mint szokott, Apuci lassan jött, mert két autó is rátekeredett az autópályára. Én néztem a mesémet, Mamiék, meg a rádióadáson röhögcséltek. Mikor hazaértünk, Apuci elment dolgozni, Mami kipakolt, aztán csinált belőlem egy "Mislen" babát és kimentünk "havazni". Letakarítottuk az utat, a kocsit, hordtunk össze havat a hóemberhez, de az még nem lett kész, mert nem volt répánk. Mami meg is dobott és azt mondta ne nézzek úgy, ez vicces...ez hógolyó. Na mindegy ezt még nem értettem csak néztem, hogy miért dobál. Nagyon sokat dolgoztam, el is fáradtam. Nagyot szundiztam, aztán meglátogattuk az Erika doktornénit, aki jól megszúrt...:-(
Este meg a Laci Papához voltam hivatalos. Annyira jól éreztem magam, hogy még sírtam is mikor Apuci hazahozott.
Holnap újra kimegyek a hóba és most én fogom Mamit jól megdobálni...:-)
Puszi, Lili

Let it snow!
MySpace Graphics


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése