2009. december 25., péntek

December 24-e, KARÁCSONY


Sziasztok, a mai napot már nagyon vártam. Mami és Apu napok óta mondogatják, hogy jön ma a Jézuska és hoz Karácsonyfát és sok-sok ajándékot.
Már reggel nagyon vártam a Jézuskát, de reggel csak reggeliztünk, semmi más nem történt. Délben, meg ebédeltünk és még mindig nem jött.
Aztán szundi után Ági nagyi átvitt a Laci papához. Nem is jutott eszembe, hogy a Jézuska pont akkor jön meg, míg átmegyek hozzá, de mire hazaértem, már elment sajnos. hagyott itt egy gyönyörű plafonig érős fát és rengeteg ajándékot. Hozott nekem Hello Kittis rajz asztalkát székekkel, csomó rajzolós dolgot, egy igazi pisilős-sírós babát és egy Micimacis laptopot. Hozott még kézzel hímzett párnákat, macisat és olyat is, amin a nevem rajta van. Jaj hát ez a Jézuska, pont tudta, hogy miket szeretnék. Játszom velük egész nap. Mamaiéknak is hozzott egy csomó szép dolgot, mert ők is nagyokat örültek, amikor letépték a papírokat az ajándékokról. Aztán vacsoráztam egy finomat és tovább nézegettük egymás ajándékát egész addíg, amíg el nem jött a fürdési időm, ahol az összes családtagomat csatasorba állítottam, hogy nézhessék, ahogy fürdőzöm.
Ilyen volt az én Karácsonyom, köszönöm Jézuska, nagyon jól éreztem magam. Minden nap szeretném, ha Karácsony volna....
és ez a kívánságom könnyen teljesül, mert ma megyünk Icáékhoz, ahol ott lesz a dédikém, Apuci nagynénje, unokatestvére, felesége, a többi családom. Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése