2009. december 6., vasárnap

Itt járt a Mikulás....meg a barátaim:-)

Sziasztok,
tegnap délutánig szokásos szombat volt, de akkor megérkeztek a legjobb barátaim és a szüleik. Itt volt Sára, Mariann, Kamesz, Koppány, Szilvi anyósom és Janesz apósom, meg Apa és Anya. Már belevetettük magunkat a pereces tálba a Sárával, meg a Koppánnyal, amikor megérkezett piros ruhában s nagy fehér szakállal az igazi Mikulás és egy csomó ajándékot hozott nekünk. Minden ajándék után énekeltünk neki... a Hull a pelyhes-t és a Télapó itt van-t. Egy kicsit féltem tőle, de azért beleültem egy picit az ölébe. De olyan gyorsan kiugrottam belőle, hogy egy pillantás nemsok, annyi sem telte el, amikor kiugrottam belőle, így Mami még a fotót sem tudta megcsinálni....Sára is félt, de egy puszit ő is nyomott az arcára, a Koppány, meg abszolúte bátor volt, nem is nagyon izgatta magát a Mikulás, inkább a rajzasztalom, meg a perec az, ami bejött neki.
Aztán miután mindenki megkapta az ajándékát, elment a Télapó, hogy meglátogathassa a többi gyereket is a világban.
Aztán kezdődött a vacsora, meg a buli....szétzúztunk mindent a nappaliban, szupi volt, szanaszét hevert az összes játékom....aztán etettük egymást a Koppánnyal és nagyon, de nagyon jól éreztük magunkat így hárman......

Aztán képzeljétek ma asárnap reggelre újra visszajött a Mikulás, de most nem is találkoztam vele, hanem az ablakban hagyott egy csomó ajándékot, játékokat és mégtöbb csokit....sőt Nagypapánál is hagyott nekem újabb csokiadagot és játékokat is. Mikulás én Téged nagyon szeretlek, kár, hogy egy évben csak egyszer jössz....puszi, Lili


Family and Friends
New Graphics


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése