2009. december 21., hétfő

Franciska első szülinapja


Drága Barátnőm, a mai bejegyzésem Rólad szól, mert Téged ünnepeltünk szombaton.
Igaz viszontagságos volt az utunk, mert négyre voltunk hivatalosak hozzád, de azért két órás késéssel hegyet mászva, havat kotorva, de megérkeztünk hozzád. 20 centis hóval ünnepeltük meg a szülinapod, ami azért is szuper, mert így még emlékezetesebb lesz ez a nevezetes nap.

Happy Birthday!
New Graphics




Na, szóval, ahogy megérkeztünk jól megnézegettem az összes játékodat. Leginkább a levegőre előpattanó kukac tetszett, ezzel Te is biztos nagyokat játszol. A Mamid nagyon szépen feldíszítette a lakást és Apukád is nagyon fincsi szendvicseket csinált. Ja és a torta is nagyon finom volt, remekelt a Mamid. Köszönöm, hgy bemutattad nekem Vincentet, ne aggódj, nem meg sem fordult a fejemben, hogy lecsapjam a kezedről, meg úgysem az én korosztályom:-). De azért jó barátok lettünk így hárman. Láttam a blogodban, csak én sírtam az Apucik kezében, Mamiék jót röhögtek is a képen....:-) jó ksi vidám perceket szereztél nekik. És utólag is köszönöm a vonatos ajándékot.
Figyu Franci, köszönöm, hogy meghívtál a szülinapodra, nagyon jól éreztem magam, én is szeretettel várlak az enyémre majd tavasszal, de remélem addig még sokszor találkozunk.
Kicsi Franci, mégegyszer Boldog szülinapot neked,
Lili
Ui: Bocsi, hogy "leloptam" egy képet a blogodról.

Thank You Friend
Grab a new Myspace 2.0 Layout


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése