2009. november 23., hétfő

Hétvége

Sziasztok,
a hétvégét az Ági nagyinál töltöttük. Már pénteken, ébredés után elindultunk, így már a reggelit is ott ettük. Nagyon szeretek az Ági nagyinál lenni, mert körbe-körbe lehet szaladgálni a lakásban úgy, hogy Ági nagyi nem ér utol. Szombaton elmentünk a MOM parkba, ahol egy Csinibaba szépségversenyt rendeztek és keresik a legszebb mosolyt. Erre Mamiék engem is beneveztek. Ráültettek egy székre és mondták mosolyogjak én meg vágtam egy képet:-)...és így sikerült:

Ha, gondoljátok, hogy tetszem és szép vagyok, szavazz rám itt:

http://www.mosolyolimpia.hu/site.cgi?a=gyerkoc-3&id=2588&poz=4-0-0-17-
Egy hétig tart a a verseny és egészen a végéig nem is lehet tudni, hogy hányan szavaztak a gyerekekre, úgyhogy nagyon izgalmas.
Szombaton még nálunk volt Mami legeslegeslegeslegjobb barátnője, Kriszti néni, akit én csak néninek hívok, mert a Kriszti annyira nem megy...miért kell a "K" után az "R"...ez már korábban sem ment, de igyekszem...addig Ő nekem néni.
Vasárnap meg már jöttünk is haza, de én nem is haza jöttem, hanem a Laci Papához. Ági nagyi után őket is elirányítgattam, hogy, hova, hogyan pakolják a játékaimat. Nagyon szupi hétvége volt, minden nagyszülőmet megtornásztattam.
Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése