2009. december 8., kedd

Új bébiszitterem

Képzeljétek, már megint rámtört valami nyavaja. Köhögök, tüsszögök és folyik az orrom. Ez persze nem akadályoz meg, hogy haramiáskodjak, de sajnos csak itthon, mert Mami nem mer bevinni a szivárványba, nehogy megfertőzzem a többieket. Így itthon vagyunk, mi ketten Mami meg én. Illetve ez nem is igaz, mert Maminak délután be kellett mennie Székesfehérvárra, de Ági nagyi is beteg, Laci Papa pesten volt, így Ica vigyázott rám, Laci papa nővére. Rögtön nagyon jól éreztük magunkat együtt. Kaki tesztet ő is kapott, de átment a vizsgán, jól pelenkázott be engem. Játszottunk sokat, rajzoltunk, vagyis pöttyöztünk a papíron és néztük a Szezám utcát. Nagyon-nagyon jól éreztem magam, mert megmutathattam az összes játékomat és mindeközben a teljes játékdobozomat kirámolhattam a nappali közepére. Remélem nem tikkasztottam ki nagyon Icát és legközelebb is, ha a felmenőim különprogramon vesznek részt, nem kell egyedül maradnom itthon....:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése