2009. szeptember 8., kedd

Uptown Girl



Sziasztok, mindenkinek. Hiányoztam? Na, nem tűntem el, csak annyi, de annyi dolgom volt az élmények begyűjtésével, hogy most jött el az ideje, hogy megosszam veletek.
Pénteken indult minden. Laci Papa jött értünk és kivitt a vonatállomásra. Életemben először ültem vonaton Mamival. Apuhoz mentünk Fehérvárra, ahol Ő összeszedett bennünket és mentünk tovább az Ági nagyihoz Budára. Na a vonatnál azért álljunk meg egy szóra. Hogy milyen is volt? Hát furi. Hogy mentünk is, mint az autóval, de lehetett mászkálni és más utasokkal "kukucsost" játszani. Különben hamar bedöcögtünk Fehérvárra.
Ági nagyi már nagyon várt minket, jól össze-vissza puszilgatott, de annyira elfárasztott az utazás, hogy hamar ágyba bújtam. Másnap Apu munkahelyi rendezvényére voltunk hivatalosak a Margitszigetre. Apu már előre kiment, mi meg utána. Na az csudijó volt. Apuci focizott mi meg szurkoltunk a leláton és elmondanám, hogy annyira szurkoltam és tapsoltam, hogy nyert a csapat úgy, hogy Apa akkora gólt rúgott, hogy követni sem bírtam a labdát. Különben ez a szurkolás dolog nagyon jó volt. Olyan hangos lehettem, mint még sosem és ez fel sem tűnt senkinek, mert amúgy mindenki hangos volt. Magyarország nyert és szerintem ezt nekem köszönhetik, mert én szétkalapáltam a kezemet.
Szombaton mégegy jó dolog történt velem. Megismerkedtem egy új rokonnal, aki nem is új, csak nekem. Ő Öcsi bácsi, Ági nagyi öccse. Nagyon vicces ember különben....
Még csütörtökig maradunk Ági nagyinál, mert Mami és Apuci meccsre mennek szerdán este, amikor Ági nagyi vigyáz rám. Addig is járunk a parkba játszani és plázázni a Mamival. Már annyi, de annyi Hello Kittis cuccot kaptam, hogy azt el sem tudom mesélni, de asszem Mami ezt magának vásárolja, hogy szép legyek neki. Igaz mostmár én is Hello Kitti fan vagyok, mert már az összes ruhán keresem a cicust és ha megvan, akkor felveszem.

Bocsi kedves olvasóim, hogy csak most jelentkezem, ja igen Koppány, hiányzol, nemsokára jövök haza, addig is tarts ki és vigyázz magadra a bölcsiben. Kriszti néni, te meg ápoljad a blogodat, olyan ritkán írsz, hogy csak na.
Puszi mindenkinek, hamarosan jelentkezem, addig is Cosmopolitán lány lévén még a városban jövök megyek plázázom, mekdonálcozom és felfedezem a városi élet savát borsát.
Puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése