2009. szeptember 18., péntek

LNL

LNL, vagyis László Nina Lorina. Ő az új barinőm, aki pont ma hat hetes, úgy hogy itt volt az ideje, hogy meglátogassam. Olyan cuki, csókos-szájú bambi, hogy egyből megszerettem. Simogattam és a Mami segítségével elmondtam neki, hogy milyen jó barátnők leszünk. Gyönyörű sárga szobája van, katicákkal a falon, amit anyukája festett neki oda. (Mami te miért nem pingálsz nekem semmit sk?)

Na jó, azért ügyes a Mami...egyedül megbütykölte a gépet és újra fotós blogom lehet. Úgyhogy mutatom neketek rögtön Ninát, itt épp a hurkáján fekszik:













Ja és egy mai fotó rólam:


és az elmaradt képek a szivárványvilágból:










Tegnap különben megint vitt Mami és olyan jól éreztem magam. De erről még úgyis mesélek majd. Most megyek aludni, mert holnap kipihentnek kell lennem, mert megyek a Peti és a Betti esküvőjére. Puszi, Lili

1 megjegyzés:

  1. Lili, nagyon ügyesen kanalazod a levest, látom bal kezes leszel :O) ... az én jelem is pillangó volt :O) puszi Kriszti néni

    VálaszTörlés