2009. augusztus 30., vasárnap

A smink

Na, úgy indult a napom, hogy csuda. Mamit már sikerült 6 óra előtt felkeltenem, fú már egyre korábban tudok ébredni. Igaz Mami kicsit furi volt, mikor megláttam, mert csukva volt a szeme. Még akkor is, amikor leérkeztük az emeletről és összebújtunk a kanapén. Mindegy Mami, én így is szeretlek......
Aztán, amikor a Mami elkezdte az ebédet csinálni és mellesleg Apuci még aludt...:-) akkor én megtaláltam a Mami sminkkészletét. Volt benne egy arany vastagabb cerka, amit már többször láttam a Mami kezében. Úgy szokta csinálni, hogy tekergeti a tetejét, aztán tunkolja, aztán meg a szemébe nyomkodja és utána szép lesz a pillája. Na ezt ma én is kipróbáltam. Tekergetés.............tunkolás..............szemnyomkodás és......kész is.












Azt gondolom, hogy ez nem egy nagy művésztudomány, nagyon tetszett a végeredmény, de a Maminak nem annyira. Délután Apuci focizni ment, én meg Edivel, Gergővel és a Marcival játszottam az udvaron, aztán a Laci Papához is átmentem, amíg Mami felmosott itthon. Álitólag azt velem együtt nem lehet csinálni...Holnap kezdődik az iskola. Már nekem nem, mert ugye én csak 17 hónapos vagyok, de a többieknek, úgyhogy csak délután tudnak majd játszani velem. Nemsokára jelentkezem, puszi Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése