2009. szeptember 24., csütörtök

sporti-lusti

Na, kérem szépen. A mai napom is annyira, de annyira jól indult. Vitt Mami a szivárványba. Már úgy köszöntöttek a gyerekek és Anikó néni, hogy "szia Lulu, gyere Lulu".
Puszi-puszi Maminak és indult a nap. Reggeli után, ami egy fél kifli volt zala husival, tornáztunk, aztán játszottunk-játszottunk, amíg ebéd után Mami értem nem jött. Imádom az óriás trambulint, nem is értem, hogy Mami miért nem szerez be egy ilyet itthonra, ki sem jönnék belőle. Képzeljétek annyira jó az idő, hogy szívem szerint strandolni mennék a Koppánnyal, de ád egy ő egész nap bölcsiben van, ád kettő a Maminak eszébe sem jut ez az én jó kis ötletem, szerinte hideg a víz.
Ja Kriszti néni, üzenem, hogy ma jobb kézzel ebédeltem és rajzoltam, szóval még nem döntöttem.......
Állítólag a Nagypapám már hazajött Ukrajnából és kaptam szép ajándékokat is. Hm...vajon mikor jön Laci Pap látogatóba?:-) nem...nem az ajándékok miatt, hanem kimaradt a szerdám, amikor nála csinálok kuplerájt az összes játékomból, így nem találkoztam Laci papával sem.
Apucival, képzeljétek kosaraztunk pár napja.





Ő emelt, én dobtam, igazi csapatmunka volt. Tegnap pedig a szomszéd Feri bácsi is tartott nekem edzést, bár most elblicceltem és inkább a kanapéról irányítottam a sportolókat (Mamit és Marcit).



Pedig könyvet ír ebből a speckó edzés fajtából, és hát érdekes lenne engem is beleírni, hogy a bébikre milyen hatással van ez az ugrabugra, de ma nem volt kedvem a tudományos teóriákat az edzésprogramról hivatalosan is alátámasztani, a rumbatök jobban bejött.
Majd legközelebb...puszi Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése