2009. szeptember 26., szombat

Belepisiltem a bilimbe

Bizony, történelmi a mai nap, ma BELEPISILTEM A BILIMBE. Szóval, az úgy volt, hogy este mikor a Mami már megetetett a vacsival, akkor éreztem, hogy pisilnem kell és kipróbálom ezt a bili dolgot, mert a szivárványban már láttam, hogy a többiek hogy csinálják. Mutattam Maminak a pelusomra és mondtam hogy "kaka". Ja igen, mert akár pisiltem, akár kakiltam korábban én mindig csak annyit mondtam Maminak, hogy "kaka", közben meg mutogattam a pelusomra és Mami akkor ki szokta cserélni tisztára. Szóval bementem a bilihez és mondtam "kaka - kaka". Erre Mami kihozta a bilit levette a nacit és a pelust és ráültetett én meg belepisiltem a bilibe. Mami mikor belenézett a bilimbe, akkorát visított, hogy azt hittem valami bajt csináltam, de amikor tapsolt és össze-vissza puszilgatott, akkor már tudtam, hogy igen, én megcsináltam! Rögtön felhívtuk Apucit, mert ő meccsen volt és épp vacsiztak, ő is nagyon örült nekem. Igen, ilyen nagy lány vagyok, három nappal a másfél éves szülinapom előtt belepisiltem a bilikémbe.


Ja igen, Laci papa hazajött Ukrajnából és látjátok, hogy milyen klassz dolgott hozott nekem. Igazi nike jogging. Hm? Koppány, hogy tetszem?



Kint voltunk Apuci meccsén és nyertek 2-1-re. Jól drukkoltam, Mami végig tanította a hajrá szót. Azt ugyan nem mondtam, de az "arra" az nagyon megy. Nem is így mondom "arra", hanem úgy "arrrrrrrrrrrrrra". Meg mindig mondom, hogy "szia", "szia apa", "szia ba", "szia kitti", meg amúgy mindenkinek köszönök, hogy "szia-szia". Lassan elkezdek beszélni Mami örömére, mert bármit mond nekem megismétlem....de legalábbis az első szótagot. Így lett a dió---"di", a Gergő "ge" és így tovább. Mára ennyi, puszi, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése