2009. szeptember 13., vasárnap

Drága Franci

Drága Franci, azért Neked írom a mai bejegyzésem első részét, mert ád egy nagyon örülök, hogy újra láttalak, ád kettő, nagyon-nagyon sajnálom, hogy rajtad próbáltam ki, hogy mennyire nagylány vagyok és neked picinek akarom megmutatni, hogy én vagyok a falkavezér. Különben nagyon szeretlek Téged, ezen a képen jól látszik



, de attól még olyan csúnyán rávágtam a buksidra korábban, hogy még mindíg szégyenlem magam. Légyszi ne haragudj és gyere máskor is játszani. A Mami különben beszélt a fejemmel, már nem leszek vadorzó legközelebb. Különben nagyon szép nagylány lettél Francikám, nagyon szeretnélek sokszor látni és jókat játszani veled. Ja és mond meg a Mamidnak, hogy a lábujjad nem is punnyadt gomba:-)

Francika után ahétvégéről írok. Szombaton főztünk és sütöttünk Mamival. Csülkös bableves és pogácsa volt. Mindenbe besegítettem, itt épp cukrozom a csülköt:


keverem a babot:



és mutatom a kisült pogikat Apuval. Ebből három tepsinyit faltunk fel két nap alatt.


Aztán szombaton Mami elvitt a Papa meccsére, ahol ugrálóvárban játszottam és a Mamival libikókáztam. Nagyon-nagyon bulis hétvége volt. Szupi jól szórakoztam, neked dupla-tripla puszit küldök Franci, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése