2009. szeptember 15., kedd

SZIVÁRVÁNYVILÁG

Sziasztok, ma reggel egy olyan csudi helyre vitt el a Mami, hogy olyan izgatott voltam emiatt egész nap, hogy ihajj. A szivárványvilágban voltunk. Ez egy olyan hely, ahol van rajtam kívül 6 gyerek és két fiatal néni és haramiáskodni lehet egész nap. Megpróbálom elmondani, hogy milyen a társaság, de nem biztos, hogy mindenki nevére emlékszem. Nos a következő új kispajtikra tettem szert: Alexa, Félix, Nina, Noémi, Máté, meg a cuki Máté. A Klaudia, meg az Anikó nénik pedig ott voltak velünk és zenéltünk, táncoltunk, mondókáztunk, kimentünk az udvarra és ugráltunk a trambulinon. Úgy indult az egész, hogy a Mami odavitt és ott játszottunk mindannyian. Aztán Mami egy picit elment, de ebédre már vissza is ért és annyi minden mesélni valóm volt neki, hogy nem tudtam hol kezdjem, ezért inkább megmutattam a játékokat, a színes mintás falakat, az ugrálóházat, a trambulint. Kicsit próbálkoztam megint bemutatkozni a társaságnak és rávágtam egyet az Félix fejére, amire mindenki körbeállt és nézték mit csinálok. Kicsit kellemetlenül éreztem magam, úgyhogy többet azt hiszem ilyet nem csinálok, meg hát Anikó néni rám is szólt, hogy talán le kéne vennem a tizes mezt. (aki nem tudná, ez foci körökben az irányító és Apuci már csak tizesnek hív engem. Meg néha a Mamit is) Ettünk reggel kalácsot, aztán Petite Danont (na én ezt nem! Mostanában nem izlik, pedig régen imádtam): Aztán kekszet és ebédre tojás levest és dinó alakú husit főzelékkel. Képzeljétek az én jelem a pillangó. Kispillangó vagyok, a táskámon is ott a jel és a törülköző tartómon is. Mami mondta, ha jól érzem magam, elhoz majd máskor is, hogy lehessek együtt gyerekekkel a csúnya esős ősz, meg tél alatt.
Nekem nagyon tetszik, egyáltalán nem is vettem észre, mikor Mami elment dolgokat intézni, mert annyira jól eltelt az idő, hogy elfeledkeztem, hogy a Mamikám nincs velem. Két dolog van még a mai nappal kapcsolatban. Egy találós kérdés:
1. Találjátok ki, hogy ki volt a legkoszosabb gyerek délre?
2. Fotókat Mami készített, de nem tudja letölteni a blogra és üzeni, amint megbuherálta a gépet, természetesen lesznek fotók is.

Szuper tuti napom volt, Franci, Te is imádni fogod! Puszi, Lili

Találós kérdés megfejtése:
(aki rám tippelt, nyert)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése