2010. június 14., hétfő

Nyaraltunk a hétvégén

Igen, beindult a szezon és mi tősgyökeres Siófokiak révén (Mami csak tiszteletbeli tag, de úgy is ér) itthon kezdtük meg a nyaraló szezont. Pénteken Apuci meghozta Ági nagyit (aha, szóval megint le leszek passzolva esténként....)és sokáig mind fent maradtunk és a kertben hűsöltünk a gumipancsimban. Szombaton pedig a parton strandoltunk a Mólónál, így a meleg balcsin, strandon és a homokon kívül a fagyi is csak egy karnyújtásnyira volt. Jutott mindenből rendesen. Nagyon élveztem, főleg, amikor Apucival pancsiztam a Balcsiban és eljátszottuk, hogy jön a cápa a víz alatt. Persze, tudtam, hogy Apuci keze markolássza az elérhető testrészeimet, de akkor is nagyon vicces volt az egész. Sikerült egy Andris nevű új hódolót is magam mellé kerítenem, úgyhogy gyerek társaságom is volt.
Vasárnap meg megint otthoni pancsi napom volt, mert apucinak délután meccse volt. Mi is kimentünk egy félidőre, de olyan forróság volt, hogy még a Laci papa által vásárolt fagyi sem tudott minket lehűteni, így inkább hazamentünk.


Kedves rendszeres és az "oldalamra tévedt" olvasóim. Egy ideig most nem tudjátok Lulu legújabb kalandjait olvasni. Azt gondoltam ki, hogy az ok, legyen titok(bár sokatok talán tudja is:-D) és kérlek látogassatok vissza nemsokára, amikor is olvassátok majd a beszámolómat, hogy hova is tűntem.
Addig is, ne lógjon senki a neten, tessék menni napozni és pancsizni, de UV ellen védekezni, mint én is.
Puszi,
Lulu

glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése