2010. június 8., kedd

Medence parti Koppányéknál

Már tegnap óta -mióta Mami beharangozta, hogy megyünk - vártam a ma négy órát. Mentünk Koppányékhoz felavatni az új medencéjüket. Igaz ők már hétvége óta avatják, de azért mégis más, amikor vendégeket is fogadnak.
A negyven fok az megvolt és épp indultunk volna, amikor leszakadt az ég! De mit nekünk Medárd! Motor helyett autóba szálltuk Mamival és mire Koppányékhoz értünk (cirka egy és fél perc) elállt az eső.
Szóval semmi akadálya nem volt a medence partinak. Hát az új medence akkora, hogy, amikor Szilvi beletett én betojtam, mert a mellemig ért a víz és a Mamik tudtára adtam, nagy visítások közepette, hogy azonnal szedjenek ki. Koppány meg Sára élvezte a nagy medencét is, de én inkább a kisebbe pancsoltam. Szerencsére Koppány és Sára is csatlakozott hozzám később és jól össze-vissza locsoltuk egymást.
Aztán -mivel mind pelusleszoktatósok vagyunk - versenyt pisiltünk a fűbe, illetve én (továbbolvasni csak erős idegzetűeknek, vagy kisgyerekeseknek:) bemutattam később egy barna medvét is, úgyszintén a fűbe. Kis takarítás, boka lepucolás és újabb vizicsata következhetett.
azt hiszem legközelebb újra megpróbálom a nagy medencét is, mert koketáltam-koketáltam vele, de azért az utolsó pillanatban inamba szállt a bátorságom. Azon azért morfondíroztam, ha Koppánynak, meg Sárának annyira bejön, akkor talán nekem is tetszeni fog. Legközelebb. Valószínűleg csütörtökön. Bátrabb leszek ígérem. (Mami meg Apuci csak nem hordtak hiába a babaúszásra....)

Puszi mára. Lulu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése