2010. június 24., csütörtök

Görögország

Kedves Olvasóim!

Újra itt vagyok, megérkeztem, nagyon hiányoztatok és nagyon hiányzott az én selyemcukorka blogom, de Görögországban sajnos nem volt netem és hát ott voltam. Nyaralni. Másodszor, ezen a csudiszép helyen, amit úgy hívnak Siviri. És görögül is tudok már. Két szót...Egy, jaszasz. Így köszöntünk és kettő. fariszto...így köszöntünk meg ezt-azt.
Tehát, az elmúlt 8 napot Görögországban, Chalkidikin töltöttem 35 fokos nyári melegben, az Égei tenger partján. Nagyon-nagyon jól éreztem magam. Főleg, mert az én Ági nagyikám, és legjobb barátnőm Evike is velünk volt. Na meg ugye a szüleim, a kereszt szüleim és Ica mamit is meg kell említenem, mert nélkülük biztos nem lett volna ilyen szupi a vakációm. Tudom, szerintem is nagyon vicces, hogy még csak két éves vagyok és már negyedszer voltam nyaralni (itt másodszor), de ez a helyzet, szuper kis életem van az én örökmozgó szüleim mellett.
Repülővel indultunk még 15-én. Eviék már korábban kiutaztak, ezért a keriapuék vártak minket a reptéren. Egy óra laza kocsikázás után (amit én végigszundáztam miközben a jófej szüleim és keriapum üvöltő Demjén Rózsi koncerttel ünnepelt) értük el a szállást. Két szobánk volt, meg egy konyhánk. Én Ági nagyit választottam hálótársul. Jól elvoltunk, mert egy éjszaka kivételével az összes éjjelt végigaludtuk, még úgyis, hogy alattunk és mellettünk is minden éjjel buliztak. Minket napközben annyira kiszívott a tenger, hogy éjjel csak bezuhantunk az ágyunkba. Azt hiszem Mami és Apuci minden este elszöktek a kerianyuval, meg keriapuval ide-oda, de engem ez nem zavart.
A program minden nap hasonló volt. Sokáig aludtunk, aztán irány a part, ami rögtön az apartmanunk előtt volt. Evivel pancsiztunk, homokvárat építettünk, locsoltuk egymást és közösen gyakoroltuk ki a "hagyjuk abba a pelenkás korszak" technikáját. Így versenyt pisiltünk a homokba. Egyébként Mami azóta is csak az alváshoz tesz rám pelust és a többi dolog kizárólag a biliben végzi.
Délben szundiztam- Ági nagyival, persze - aztán délutántól estig megint a tengerparton voltunk. Este pedig vacsiztunk (Mamiék elég furcsa földönkívüli dolgokat-nyolclábú lényeket pl), de mivel Ági nagyi is tészta fan, mint én, mi elég jól elosztottuk egymást közt az adagokat. Aztán vacsi előtt és után (illetve egyszer-kétszer helyett is) körhintára pattantunk és kifulladásig (meg addig, amíg volt aprópénzünk) pörögtünk a körhintákon. Idén hoztak újabb játékokat, úgyhogy nagyon-nagyon jól elbulizgattuk Evivel az estéket.
Tegnap érkeztünk haza, azóta nagyon sokat alszunk és Mami a hazatérés örömére magyaros csirkelevest főzött, amit majdnem teljesen egy kondérral felfaltunk.
Nagyon-nagyon szép volt a nyaralás, nagyon jól éreztem magam, remélem jövőre is ugyanígy, ugyanitt. Nem is írok most többet, beszéljenek a képek.
Ja, most egy ideig nem tűnök el, végre megint tudom írni a selyemcukorka blogot.
Puszi,
Lulu

Mamival

Part

Pálma

Paci

Barikával megyek a strandra
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggRM2E9fgLjMuzal4qQb9lMX_fC4FXPl78lK5BglU_vuhVDj1a1FRDorcmSeoydzFpVwNPDjLF9GbYVvLlTvOVhcykSzNnUNHqU588vE_ZI7uNMOH3uqKPlw0fVIIjt1ORWin-hgPANHk/s1600/26Barival+a+strandra.jpg">

Nézem a bohócelőadást Elaniban

Evi

Arcfestéses pofi

Csajok


Kerianyuval és Keriapuval


Csak nyáron...:-)

Li, vagyis én

Barinők


Ági nagyival

A kavicsváram


Copfi


Melegedő


Fagyizás kilátással


Nagyik és mi


Indulunk a strandra


Evivel


Mami és Kerianyu


Lu


Mamival Ealniben


barátnők





Mamival


Indulunk vacsizni


Játszunk


Apu megépítette, én megpusziltam érte




Szundi Siófokig

Imádok repülni
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0mn29Z_CYRVj4vmJXqA12O7vK2p79-ZgV1U4L3FhJ9f3Vx_E4sspbE4Jbv2HLcVU5Bkgq6PPSTtl4gEbulgSE3AusBAyn7G1YYdsb3wjX7iTgTwCQppx4ukkEX7v36xqm7173cp4rPyA/s1600/31Im%C3%A1dok+rep%C3%BClni!!!.jpg">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése