2009. augusztus 27., csütörtök

Sára 2


Ma a barátnőm szülinapjáról fogok írni Nektek. Igen, Sólyom Sára barátnőm 2 éves lett és ez alkalomból szülinapi bulit tartott külön nekem és a Koppánynak. Merthogy az igazi szülinapja már korábban volt, de mivel én Horvátországban, Koppány meg Hévízen volt, ezért mi VIP vendégekként külön bulit kaptunk. Sára már nagyon ügyes, nem csak azért, mert már két éves, hanem azért is, mert ki tudja mondani azt a szót, hogy empiriókriticizmus. Ezt az apukája tanította meg neki, csak úgy nézek, amikor mondja......
Vittünk ajándékot is, Neki, amit én még itthon felavattam, de hát nem bírtam ki. Egy fa gyönygyfűző készletet kapott többek között, aminek nem tudtam ellenállni. Az Apukája húst sütött, mi szokásos módon haramiáskodtunk a kertben, a többi szülő pedig várta, hogy kész legyen a husika. Mi kaptuk az első falatokat, a többiek meg utánunk. Ezen kívül hintáztunk és a hinta keresztrúdján lógtunk is. Ezt a Koppánytól tanultuk, mert ő már bölcsis 2 hete és ott csudi dolgokat tud megtanulni a nagyobbaktól. Én kicsit balettoztam is. Hm? Látjátok...ksz balerína. Aztán megcsodáltuk a Sára Hello Kittis szobáját. Ja és mégegy szupi dologgal rendelkezett. Van egy olyan ugrálós játéka, ami kis nyilakkal mutatja a tv-n, hogy egy matracon hova kell ugrálni zenére. Ezzel nagyon jót szórakoztunk, itt épp Koppány anyukájával mulatok. Az az egy baj volt, hogy nagyon hamar eltelt az idő és a Mamiék hazavittek aludni. De nagyon jól éreztem magam, boldog szülinapot Sára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése