2009. augusztus 5., szerda

Girls just wanna have fun.......

...az, hogy a csajok csak bulizni szeretnének arról jutott eszembe, hogy kaptam ma mami barátnőjétől a névnapomra ajándékot. És a pólóra ez volt írva: Girls just wanna have fun. Én is ilyen csajszi vagyok....boldog, bulis és mindig vidám. Köszi Kriszti néni az ajándékokat. Épp itt csomagoltam ki. Én is szeretnék Neked nagyon boldog névnapot kívánni, mert ma van a Te napod. Kriszti nap-Kriszti nap-Kriszti nap.Küldtünk Mamival ajándékot, remélem hamarosan megkapod. Sok puszi, így az éteren keresztül is.
Ma vagy esett az eső, vagy sütött a nap, nem tudta eldönteni az időjárásfelelős, hogy mi legyen. Nagyokat hintáztam, amikor meleg volt és végig totyogtam az összes pocsolyát az eső után az udvaron. Előbbinek mami nagyon örült, az utóbbi nem annyira tetszett neki.Egész délelőtt vásároltunk, mert vasárnap indulunk a kettes számú családi nyaralásra Horvátországba. Már alig várom, hogy újra a tengerparton haramiáskodhassak. (ezt nem tudom miért húzza alá, de nem tudom átállítani:-))
Puszi mára,
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése