2009. május 30., szombat


Sziasztok,
tegnap ígértem, hogy elmesélem milyen volt a "előgyereknap". Hát az csudi jó volt!!! Eleve, amikor felébredt Apuci nem tett nyakkendőt a nyakába, egyszóval tudtam, hogy ma itthon megy munkába:-) Így is lett, velem szaladgált a kertben, amíg a Mami megfőzte az ebédet. Sütit is sütött, meggyeset, juj az nagyon finom volt. Azt mondta, ha nagy leszek, akkor megtanít engem is sütni. De nekem jó most így, Mami süssd csak Te a sütit.
Aztán ebéd után mind szundiztunk egyet és akkor kezdődött az igazi gyereknapi mulatság. Kimentünk egy nagy rétre, ahol amúgy a Papi focizni is szokott komolyból. Most nem fociztak a mezőn, hanem ugrálóvárak voltak mindenfelé és egy csomó gyerek. Azt sem tudtam örömömben merre szaladjak és mit nézzek meg. Igaz nem engedtek be a Mamiék az ugrálóvárba, mert sok nagy gyerek volt ott, de én kintről is élveztem a tumultust.
Aztán, amikor ezt meguntuk Mamiék megengedték, hogy beüljek egy igazi rendőrautóba és egy igazi tűzoltóautóba. Olyan magasan ültem. A kormánykereket el sem értem, nem úgy, mint a mami autójában. Aztán a fejemre raktak valami fél labdát, bár kicsit keményebb volt, mint egy labda, de pont úgy nézett ki, mint egy félbevágott sárga labda. Ezt csudára élveztem. Aztán libikókáztunk is mi hárman, Mami, Apuci és én. Kaptam tölcsért és életemben először ettem vattacukrot is.
Aztán, amikor hazaértünk átjött hozzánk Mami középiskolai osztálytársa a Maci és a párja, meg a két lánya. Velük játszottam egész estig. Megmutattam nekik az összes játékomat és a kiscicáimat is. Lehet, hogy elvisznek egy pici fehér cicát és ők nevelik tovább. Aztán kicsit rosszalkodtam is velük. Már majdnem egész nap jó voltam, tehát muszáj volt valamit művelnem. A pici Emili ült a földön és a fejére öntöttem a joghurtomat a cumiból. Ő nagyon élvezte, hogy csöpög rá a rózsaszín lötty, az Anyukája, meg a Mami már kevésbé.
Képzeljétek, amikor este fürcsiztem Apu és Mami mondták, hogy ma este a Nagypapi fog rám vigyázni, mert ők elmennek vacsizni. Érdekes, lehet, hogy nekik is gyereknap van? Mindenesetre én örülök, hogy a Nagypapi vigyáz rám, jót fogunk szundizni együtt, ezt megígérem. Puszi nektek,
Lilike főtörzs tűzoltó, tartalékos rendőrszázadosné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése