2009. május 27., szerda

Szervusztok Mindenki! Úgy döntöttem, hogy ezúton osztom meg veletek a mindennapjaimat. Igyekszem minden nap írni magamról, hogy Te is, aki nincs minedn nap velem, tudja, hogy telnek a napjaim.
Ma nincs valami szép idő, úgyhogy bent kell játszanom, pedig szívesebben álldigálok a kerti csap alatt és vizezem át az összes rucimat, miközben a számmal próbálom elkapni a vízsugarat, de a Mami ma nem engedte ezt. Sőt a Balcsi partra sem vitt le, mint hétfőn. Én nem tudom mi van vele! Azért mert csak 18 fok van és nem 28 még simán levihetne. Annyira jó volt az iszapot enni és hattyúkat kergetni, ehelyett ma csak a Spárig jutottunk:-(
Múltkor is voltam már a parton, akkor Mami még félve tett bele a vízbe, de én már szaladtam is bele és fröcsköltem mindenkit, akit értem. Látod teszek is fel fotókat még arról a jó kis pancsiról.:-)
Délután megyek a Laci papához. Velük fogok játszani, estig az annyira jó lesz. Nem tudom, hogy a Mami is miért örül ezeknek a délutánoknak, pedig nem is vagyok vele:-) Hm??? Ezt még meg kell fejtenem....Az biztos, hogy mire hazaérek, mindíg nagy rend van és kész a másnapi ebéd is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése