2009. május 29., péntek



Na, kérem.....Mit szóltok egy tuti csaj, Rita munkájához? Mátol ilyen szép blogom lesz, mert ezt ő csinálta ám, hogy minden csillog-villog....
A mai nap nagyon jól indult. Reggel, amikor felébredtem és hívtam a Mamit, akkor extra sok puszit kaptam. Mami már virult a boldogságtól, pedig még csak hajnal 7 óra volt. Talán azért, mert sok idő óta újra átaludtam az éjszakát. Na, ha ez kell a boldogságához, akkor minden éjjel megint aludni fogok és nem keltem fel a Mamit és Apucit, de ám legyen megint extra-dupla sok puszi reggel...mert ha nem, újra kelünk egyszer 4-kor és kérem a vizikémet a cumiból....
Mami azt mondta ma, hogy hétvégén gyereknapra megyünk. Szombaton is meg vasárnap. Kíváncsi vagyok, mi az a gyereknap. Szerintem lesz ajándék is, mert Mami ma bevitt a játékboltba és mindent, amit megfogdostam, rögtön megnézte az alját. Egy kis matricára számok voltak odaírva. Állítólag -Mami így mondta - az ára. De azt nem tudom, hogy az mi, mindegy is nem foglalkozom vele. Valamelyik, amelyik rövid számsor volt az nagyon tetszett neki, de a hosszabb számokra összevonta a szemöldökét és a játékot is gyorsan visszatette a polcra. De nekem jobban tetszettek a hosszabb számos játékok!!! Az lesz a jó még a gyereknapban, hogy három napig együtt leszünk a Papi, Mami meg én. Valami Pünkösdöt is emlegettek, de a lényeg a gyereknap és passz.
Különben ma is hideg van, bár süt a Nap, de még kabátot is adott a Mami rám és megint nem engedett pancsikolni. Bent tettem-vettem. Kipakoltam a szemetest, és kivettem belőle egy darab sütit, már azt hiszem nem ehetős, mert régi volt. Gondoltam megnézem közelebbről és szétmorzsáltam a konyhakövön. Olyan volt, mintha csokis hó esett volna idebent. A Mami erre nagyon morcos lett. És az sem tetszett neki, amikor a meggyes joghurtot a szőnyegre öntöttem. Pedig finom volt, csak sok egy kicsit....gondoltam igyon ő is belőle..:-) Mami végre megszerelte a DVD-t. Újra meg tudom hallgatni az ecc-pecc cd-met délután, szupi vagy Mami, délután sem fogok unatkozni.
Sajnos Apu ma nem ér haza fürcsire, megy kergetni a labdát, de holnap és holnapután meg azután, csak enyém lesz Apuci, három teljes napig.!!!!

Mára ennyit, holnap elmesélem milyen volt az előgyereknap. Sok puszi mindenkinek, Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése