2009. november 9., hétfő

Annyit magyarázok....

...de tényleg, beszélek egész nap. Már reggel kezdem, mikor még ki sem nyílt a szemem. Az első, hogy anyut hívom..." anya...anya". Jöjjön csak át, már ébren vagyok, vigyen le a kanapéra és, amint leérünk már mondom is "sziszi...sziszi". Ez az iszikém, amit reggel még nagyon álmosan elkortyolgatok. Ez mindig gyümölcslé. A sió gyár belőlünk él, szerintem. Aztán már reggel elmondom az összes barátom nevét" Alexia, Nina, Baba...", de ma sajnos nem mentem a szivárványba, szóval csak szólítgatom őket.
Aztán Mami végigkérdezi délelőtt az összes mutatványt: "Hány éves vagy?" Mondom és mutatom: "egy". "Hogy hívnak?" "Jiji". Ezt, ugye mindenki tudja mi.....
És így megy egész nap. Kommentálok mindent. Nagyon-nagyon tetszik a hangom és Mamiéknak is. Este Apunak elmondjuk az aznap tanultakat, mert Mami minden nap bővíti a repertoárt. Ma, mit is tanultam? Ja azt : "párologtató", igaz így hangzott: "páogtaó", de attól még tudjuk mi...
Koppány kapott egyet a szobájába és a parkban mesélte el nekem, akkor tanította meg nekem Mami az új mai szavamat.
Holnap ezt fogom megtanulni: "mindigjóleszeknemhisztizek".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése