2009. november 10., kedd

Randim

Különben ma normál keddi napom volt. Reggel kiabálás: "anya-anya". Ébredés, cumi, mese és készülődés, indulás a szivárványba. Ma nem haraptam meg senkit, sőt nagyon jó kislány voltam, Anikó néni szerint is. Igaz jól bepisiltem és mutogattam a tisztábatevős kanapéra, hogy valaki cserélje már ki a pelust, az istenért sem jöttek rá, hogy mit szeretnék, csak miután nem tágítottam a kanapé mellől, még akkor sem, amikor felfújták a játszóházat.
Mami ebéd után jött értem, mentünk haza. Szundiztam és délután menetem a randimra a Marcipánba. Már Koppányék előtt ott voltunk, de ő is hamar megérkezett a bölcsiből és a délutánt végig haramiáskodtuk. Mentünk kézen fogva körbe-körbe és mondókáztuk a "sétálunk-sétálunk-egy kis domra lecsücsülünk-csüccs-öt".
Aztán sikítoztunk az üdítőhűtőnek, mert belülről világított és az nagyon tetszett nekünk.
Ennyit mára drágáim. Pá.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése