2009. október 27., kedd

ezmegaz


Sziasztok,
a hét végén hosszú hétvége volt, mert pénteken ünnep volt és ez azt jelenti, hogy az Apukák nem mennek dolgozni. Nagyon jó volt, már pénteken együtt volt a kiscsaládunk. De ne szaladjunk ennyire előre, mert már a csütörtök szupi volt, mert meggyógyultam és újra mehettem a szivárványba. Délután meg elmentünk a Koppányékkal a Sáráékhoz, ahol akkora, de akkor a kuplerájt csaptunk, hogy ihaj.
Aztán pénteken pedig , ahogy írtam Apuci sem ment dolgozni. Ehelyett elvitt minket étterembe. Degeszre ettük magunkat, és nagyon rendes kislány voltam, végigültem az ebédet a székemben és mindent megettem, amit elém toltak. Vasárnap meg átmentem a Nagypapához játszani. Megint odacsináltam neki, de az a nagyon rendes tőlem, hogy már nem mászom el az átpelenkázás elől, hanem hagyom magamat... ja és felkajáltam a szalonnát nála, imádom.
Már nagyon sokat beszélek. Pl ha Mami kérdezi, hány éves vagy, akkor mutatóújjal mutatom és mondom: "edzs".
Mikor Mami visz a szivárványba, mindíg Mami kérdezi, "na és ki lesz ott?" Én meg mondom "Aleszi"-ő Alexia, "Nyinya"-ő Nina, "Baba"- ő a Noncsi, "Féx"- ő Félix és így tovább, mindenkinek tudom a nevét. Most azzal szórakozom, ha bármimet megütöm, vagy nekimegyek, vagy éppen egy szellő legyinti bármelyik porcikámat is, akkor mondom Mamiéknak, hogy "Fáááá-fááá", vagyis fáj és mutatom, hogy hol és azt meg kell puszilni, így elmúlik.

Délután a parkban Koppány megtanított csúszdázni. Fel-le, fel-le....szupin érzetük magunkat és persze a búcsúcsók sem maradt el...:-)
Ma még képzeljétek, találtunk egy alvó sünit a bokorban. Suliszünet van és a kertben haramiáskodtam az Edinával és a Gergővel, mikor Mami észrevett egy alvó, szuszogó sünit. Pont itt alszik téli álmot. De mivel féltünk, hogy fázik, betakargattuk jól avarral. Aludj jól sünike, tavasszal találkozunk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése