2009. október 20., kedd

Mert jól megfáztam....


...és dáthás vagyok, és be van dugulva az orrom, és düsszögök folyton...még lázas is voltam....és ennek mind vége, mert meggyógyultam:-). Hirtelen hidegre váltott az idő és megfáztam, ennyi történt. Ja és a Maminak is átadtam, csak, hogy ne unatkozzon ő sem. Hát ezért nem írtam, pedig itthon voltunk sokat, szinte csak ültünk a lakásban, de igazából csak mesekönyvet olvastunk, vagy a szezám utcát bámultuk dvd-n, ennyi kedvünk volt. Tegnap óta viszont új erőre kaptunk. Finom csirkelevest csinált a Mami és az valahogy kiolvasztot bennünket. MOndjuk az orromat még mindíg szívogatják, aminek én tökéletesen ellenállok, csípek, harapok, kiabálok, hogy ne, mert utálom, mert kiszívják szinte az agyamat is orrlyukamon, de azért csak csinálják. Múltkor hallottam, hogy a dokinéni azt mondja Maminak, hogy szívják le jól a taknyot, mert begyullad, de ez engem nem érdekel, az én taknyom ott marad, amíg ellen tudok állni, mert aztán jön Apa és a kettő szülőmön nem tudok túltenni. Igaz Mami lengeti a zsepit, meg, hogy fújjam az orrom, de én fújok-fújok, de csak a számon távozik a levegő. Mondjuk ez arra jó, hogy esténként én fújom el a Mami mécsesét. Tegnap képzeljétek, először kakiltam is a bilimbe. Apa nézte is, hogy ez mi...de hiába Papa, ez én voltam és amit ott látsz valódi kaka, én csináltam:-)

Van egy új mondokám, amit eddig magamtól tudok is" Fújja a szél a fákat"...innen a Mami mondja "letöri az ágat" és megint én "Paff". Igaz, hogy itt "reccs" van, de a "paffot" jobban ki tudom mondani, úgyhogy én így mondom. Azthiszem ezt majd a Mikulásnak is előadom, hátha még több ajándékot hoz nekem. mami modnta, ha jó leszek hoz nekem nagyon sok mindent, úghyog részemről rendben, igyekszem, de a paprzsepi miszlikbe aprítását, amit Mami nagyon nem szeret, nem fogom abba hagyni, mert imádom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése